loading...
سریال ها
محمد بازدید : 70 شنبه 19 مهر 1399 نظرات (0)

سریال تسخیرشدگی عمارت بلای (The Haunting of Bly Manor) یک مجموعه تلویزونی درد ژانر ترسناک فراطبیعی ساخته مایک فلنگن است که در تاریخ 9 اکتبر 2020 (18 مهر 99) توسط شبکه اینترنتی نتفلیکس منتشر شد. این سریال بر اساس رمان های جولی کرنر،داستان عاشقانه لباس کهنه و سخت‌تر شدن اوضاع اثر هنری جیمز ساخته شده است. ویکتوریا پدرتی، کیت سیگل، الیور جکسون‑کوهن، هنری توماس و راحول کوهلی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی کرده اند. این سریال پس از تسخیرشدگی خانه هیل، دومین سریال از مجموعه تسخیرشدگی به شمار می رود. برای دانلود سریال The Haunting of Bly Manor در ادامه مطلب با جم مووی همراه باشید.

سریال The Haunting of Bly Manor در ژانر ترسناک، درام، رازآلود و هیجان انگیز است، که با کارگردانی Mike Flanagan و هنرنمایی Benjamin Evan Ainsworth، Amelie Bea Smith، Henry Thomas و Rahul Kohli توسط کشور ایالات متحده آمریکا ساخته شده است. فیلم The Haunting of Bly Manor توانسته امتیاز 9.0 از 10 را از 714 رای دهنده در سایت IMDB بدست آورد.

 

داستان سریال تسخیرشدگی عمارت بلای

پس از یک مرگ دلخراش و غم‌انگیز، هنری وینگریو یک پرستار بچه جوان آمریکایی را استخدام می‌کند تا از خواهرزاده و برادرزاده یتیم خود که در عمارت بلای با چند نفر دیگر حضور دارند، مراقبت کند. اما همه چیز آنطور که به‌نظر می‌رسد، نیست و رازهای تاریکی از عشق و از دست دادن در عمارت بلای دفن شده که در انتظار کشف شدن هستند. در عمارت بلای مردن به معنای از بین رفتن نیست.

 

دانلود سریال The Haunting of Bly Manor

تسخیرشدگی عمارت بلای (The Haunting of Bly Manor) یک سریال اینترنتی آنتالوژی در ژانر ترسناک, فراطبیعی آمریکایی است که توسط «مایک فلنگن» برای استریم «نتفلیکس» ساخته شده است. فیلمنامه سریال را فلنگن براساس رمان ترسناک "سخت تر شدن اوضاع" (The Turn of the Screw 1898) نوشته «هنری جیمز» ساخته است. این سریال در ادامه سریال «تسخیرشدگی خانه هیل» (دانلود سریال The Haunting of Hill House) و دومین سریال از مجموعه «The Haunting Anthology» است. در حالی که تیم خلاق و بسیاری از بازیگران سریال هیل هاوس برای عمارت بلای بازگشته اند ، اما داستان این سریال مستقل است و روایت های این دو سریال ارتباطی با هم ندارند. «Haunting of Bly Manor» در تاریخ 9 اکتبر 2020 از استریم نتفلیکس پخش شد.

«دانلود سریال تسخیرشدگی عمارت بلای با زیرنویس فارسی چسبیده» این سریال نیز به مانند هیل هوس نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد. در وب‌گاه نقد فیلم Rotten Tomatoes از 51 نقد منتشر شده ، توانست 88 درصد رضایتمندی را کسب کند ، در مورد اتفاق نظر منتقدان این وب سایت آمده است: "اگرچه به اندازه فصل اول ترسناک نیست ، اما با ترفندهای شبح وار زیادی در سالن های خالی از سکنه ، احساس هیجان و وحشت زیادی در قلبتان ایجاد میکند" همچنین در وب‌گاه نقد فیلم metacritic از 14 نقد منتشر شده توانست امتیاز 60 از 100 را به خود اختصاص دهد.

دانلود زیرنویس فارسی سریال The Haunting of Bly Manor ، دانلود زیرنویس سریال تسخیر عمارت بلای ، این سریال محصول سال 2020 آمریکا و شبکه نتفلیکس می باشد که توسط مایک فلنگن (Mike Flanagan) ساخته شده است. وی همچنین کارگردان فیلم Doctor Sleep 2019 نیز می باشد. سریال The Haunting of Bly Manor سریالی در ژانر درام ، ترسناک، رازآلود و دلهره آور می باشد که اقتباسی آزاد از رمان ترسناک و پرفروش ” سخت‌تر شدن اوضاع ” نوشته هنری جیمز است.

سریال تسخیر عمارت بلای در واقع دنباله ی سریال The Haunting of Hill House می باشد که بسیار هم پرطرفدار بود و دومین مجموعه از سریال های تسخیرشدگی بشمار می آید. ویکتوریا پدرتی (Victoria Pedretti) ، الیور جکسون-کوهن (Oliver Jackson-Cohen) ، هنری توماس (Henry Thomas) و آملیا ایو (Amelia Eve) بازیگران اصلی این سریال هستند.

داستان سریال The Haunting of Bly Manor در انگلستان سال ۱۹۸۰ و در عمارت بلای جریان دارد. پس از یک مرگ دلخراش و غم‌انگیز، هنری وینگریو یک پرستار بچه جوان آمریکایی را استخدام می‌کند تا از خواهرزاده و برادرزاده یتیم خود که در عمارت بلای با چند نفر دیگر حضور دارند، مراقبت کند. اما همه چیز آنطور که به‌نظر می‌رسد، نیست و رازهای تاریکی از عشق و از دست دادن در عمارت بلای دفن شده که در انتظار کشف شدن هستند. در عمارت بلای مردن به معنای از بین رفتن نیست.

 

منبع: استارت دانلود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
معرفی و دانلود جدیدترین سریال های جهان از وبلاگ سریال ها | دانلود فیلم , دانلود سریال , دانلود رایگان فیلم جدید , دانلود فیلم با دوبله فارسی , دانلود فیلم و سریال با زیرنویس فارسی چسبیده از رسانه سریال ها | فیلم ها Movie; سریال ها Series; انیمیشن ها Animation
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 185
  • بازدید سال : 766
  • بازدید کلی : 5,746