loading...
سریال ها
محمد بازدید : 97 شنبه 24 آبان 1399 نظرات (0)

سریال مندلورین (The Mandalorian) که با نام جنگ ستارگان: مندلورین هم شناخته می شود، مجموعه ای تلویزیونی محصول کشور در ژانر اکشن و علمی-تخیلی است که از طریق شبکه دیزنی+ پخش می شود. جان فاورو فیلم نامه آن را بر اساس “جنگ ستارگان اثر جرج لوکاس” به رشته تحریر در آورده است. فصل اول این سریال که در 8 قسمت منتشر شد، مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و امتیاز 8.7 را در سایت Imdb به دست آورد. فصل دوم این سریال نیز از اواخر سال 2020 شروع به پخش کرد. پدرو پاسکال، جینا کارانو، نیک نولتی، جیانکارلو اسپوزیتو، امیلی سوالو، کارل ویترز، امید ابطحی و ورنر هرتسوک از جمله ستارگانی هستند که در این سریال حضور دارند. برای دانلود سریال The Mandalorian در ادامه مطلب با جم مووی همراه باشید.

سریال خارجی ماندالورین فصل اول (The Mandalorian Season One) سریالی اکشن، ماجراجویی و علمی تخیلی، محصول کشور آمریکاست که پخش آن در سال ۲۰۱۹ در سرویس دیزنی پلاس آغاز شد. بازیگرانی چون پدرو پاسکال، کایل پاچک، برندان وین، تیت فلچر، برنارد بولن، جینا کارانو، الکساندرا منیا و ورنر هرتسوک در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سرویس استریم دیزنی پلاس شاید در ابتدای راه باشد و هنوز توان رقابت با غول استریمی مثل نت‌فلیکس را نداشته باشد، اما واقعا با قدرت شروع بکار کرد. The Mandalorian نیز سریالی بود که به دیزنی پلاس کمک کرد تا اولین قدم خودش را باقدرت بردارد، سریالی پرهزینه که با کیفیتی بی‌نظیر ساخته شد، و ما را وارد یک ماجراجویی شگفت انگیز درون دنیای جنگ ستارگان کرد. Mandalorian با داستان قوی، شخصیت های جالب و ستاره های خوب خودش به شدت مورد توجه قرار گرفت و تبدیل به یکی از موفق ترین سریال های ۲۰۱۹ شد، و دیزنی قصد دارد با تولید فصل دوم موفقیت های بیشتری را کسب کند.

 

داستان سریال مندلورین

داستان سریال که در دنیای خیالی جنگ ستارگان در جریان می‌باشد ، درباره‌ی یک تفنگدار تنها به نام ماندالورین است که درد و رنج‌های بسیاری را کشیده هست و در یک کهکشان دورافتاده خارج از قلمروی جدید سرگردان می‌باشد و سعی دارد به هدف خود برسد. اما...

 

دانلود سریال The Mandalorian

سریال The Mandalorian 2019 ماندالورین محصول سال ۲۰۱۹ کشور آمریکا در ژانر اکشن،ماجراجویی و علمی تخیلی،وسترن فضایی به کارگردانی جان فاورو می باشد.بازیگرانی همچون پدرو پاسکال، جینا کارانو، جیانکارلو اسپوزیتو، کارل ویترز، امید ابطحی، ورنر هرتسوک، امیلی اسوالو، تایکا وایتیتی(صداپیشگی) و نیک نولتی در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.در ادامه می توانید این سریال جذاب را دانلود و تماشای کنید. سریال The Mandalorian 2019 ماندالورین توانسته نظرات مثبت منتقدان و مخاطبان را به همراه داشته باشد و مورد استقبال و تماشای خوبی قرار گیرد.سریال ماندالورین در دو فصل آماده پخش شده است که فصل اول آن در هشت ۸ قسمت منتشر شده است که در ادامه میتوانید دانلود بفرمایید.

دانلود سریال The Mandalorian با زیرنویس – سریال The Mandalorian در دنیای «جنگ‌های ستاره‌ای» (Star Wars) رخ می‌دهد. روایت سریال درباره یک تیرانداز و جایزه بگیر است که در فضای بینهایت کهکشانات به دنبال هدف‌های خود می‌گردد. او که به واسه این کار و خبرگی که در آن دارد شهر خوبی پیدا کرده است، به سراغ یک هدف سرسخت می‌رود. هدفی که خیلی‌ها نتوانستند حتی به آن نزدیک شوند و این شروع کننده داستان سریال Mandalorian خواهد بود. با زیپ فا برای دانلود سریال همراه باشید.

سریال مندلورین یکی از سریال‌های زمان افتتاح شبکه اینترنتی دیزنی پلاس است. سریالی که توانست به واسطه داستان سرایی و فضاسازی بی‌نظیر به سرعت محبوب شود و طرفداران بسیاری پیدا کند. شاید جالب باشد که بدانید برای ساخت این بودجه‌ای حدود ۲۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری شده است. خیلی‌ها بر این باورند که سریال توانسته است راه درستی که مجموعه فیلم‌های Star Wars باید در پیش می‌گرفتند را انتخاب کند. اتفاقی که به نظر می‌رسد فیلم‌های اصلی مجموعه نتوانسته‌اند از پس آن بر بیایند اما یک سریال توانسته به بهترین شکل ممکن آن را پیاده سازی کند.

در این سریال با یکی از شخصیت‌های محبوب مجموعه فیلم Star Wars نیز رو به رو خواهید شد که به طور حتم می‌تواند برای خیلی از طرفداران این مجموعه خوشحال کننده و جالب باشد. در انتها دیدن سریال به تمام طرفداران مجموعه و همچنین کسانی که به سبک علمی تخیلی علاقه‌دارند پیشنهاد می‌شود؛ زیرا سازندگان توانسته‌اند به بهترین شکل ممکن المان‌هایی که باعث موفقیت مجموعه‌ای شبیه به این ساخته می‌شود را روی پروژه خود پیاده سازی کنند.

سریال ماندالورین که توسط دیزنی ساخته شده است در سریال The Mandalorian شاهد این هستیم که داستان حول محور یک تنفگدار کهنه کار می چرخد که در کهکشانی دور افتاده قصد دارد که با تلاش به اهدافش برسد اما باید دید او موفق خواهد شد یا خیر این سریال که در دنیایی حول محور جنگ ستارگان ساخته شده است و تقریبا ما شاهد یک سریال اکشن و جنایی جذاب از والت دیزنی هستیم که با توجه به امتیاز بالایی که در این چند قسمت گرفته است میتوان گفت که باید انتظار یک سریال مهیج و کاملا قوی  را داشته باشیم. اگر از آن دسته افراد هستید که طرفدار ژانر علمی تخیلی هستید قطعا این سریال برای شما ساخته شده است و باید The Mandalorian را ببینید البته در این سریال ژانر اکشن نیز چاشنی داستان شده است که همین مورد باعث میشود که این سریال طرفدار های بیشتری را برای خود پیدا کند و به مزاج مخاطب های بیشتری خوش بیاید خب حالا باید دید که ماندالورین کارش به کجا میرسد و چگونه با مشکلاتش رو به رو خواهد شد.

 

منبع: https://startdl.info/series/the-mandalorian-2019/

برچسب ها سریال مندلورین ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
معرفی و دانلود جدیدترین سریال های جهان از وبلاگ سریال ها | دانلود فیلم , دانلود سریال , دانلود رایگان فیلم جدید , دانلود فیلم با دوبله فارسی , دانلود فیلم و سریال با زیرنویس فارسی چسبیده از رسانه سریال ها | فیلم ها Movie; سریال ها Series; انیمیشن ها Animation
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 821
  • بازدید کلی : 5,801