loading...
سریال ها
محمد بازدید : 209 جمعه 09 آبان 1399 نظرات (0)

عنوان ارباب حلقه ها، یک عنوان فانتزی جدا پر طرفدار است که از کتاب های پر فروش جی آر آر تالکین سر چشمه گرفته است. یک مجموعه فیلم سه گانه که دنیای سینما را تکان دادند در سال های 2001 تا 2003 تحت عنوان های، ارباب حلقه ها: یاران حلقه، ارباب حلقه ها: دو برج و ارباب حلقه ها: بازگشت پادشاه ساخته شد. پس از تجربه ی بسیار موفق این مجموعه، جمعیت بزرگی از هوادران این عنوان شکل گرفت. با توجه به این که سال ها این عنوان در صدر پر طرفدار های فانتزی ماند، شرکت آمازون تصمیم به ساخت یک مجموعه سریالی را از روی آن گرفت.

در آبان 96 بود که آمازون ساخت این مجموعه را تایید کرد و مراحل پیش تولید آن را کلید زد. آمازون در نظر دارد با بودجه ای بین پانصد میلیون تا یک میلیارد دلار، این سریال را در پنج فصل تولید کند. اتفاقات زمانی این سریال متفاوت با سه گانه ی ساخته شده از آن است و از این رو شاهد کاراکتر های متفاوتی در این سریال خواهیم بود. این سریال روایت گر اتفاقات دوره دوم سرزمین میانه خواهد بود. این سریال بر اساس دست نوشته های جی آر آر تالکین خواهد بود.

با شروع مراحل پیش تولید این فیلم، بازیگران آن یکی یکی در حال اضافه شدن به مجموعه ی ساخت این فیلم هستند. تاکنون  ویل پولتر، مارکلا کاونا، جوزف ماول و مکس بالدری و اما هووروت به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده اند. البته ویل پولتر پس از مدتی از این جمع خارج شد و رابرت آرمایو (بازیگر نقش جوانی ند استارک در سریال بازی تاج و تخت) جایگزین وی گردید. محل فیلم برداری این سریال کشور نیوزلند است. فیلم برداری این سریال در سال 2020 آغاز می شود و نهایتا در سال 2021 این سریال منتشر خواهد شد.

۲۵ سال بعد سه گانه ارباب حلقه‌ها حالا قرار است سریالی از روی این داستان ساخته شود، شاید پیتر جکسون کارگردان سه‌گانه ارباب حلقه‌ها هنگامی که مشغول کارگردانی سه‌گانه بود فکرش را هم نمی‌کرد که به این میزان از موفقیت و محبوبیت برسد، حالا ۲۵ سال بعد از سه‌گانه بازهم نگاه همگان به سوی سرزمین میانه و سریالی است که قرار است از روی آن ساخته شود

استودیو آمازون نیز شانس این را دارد تا بتواند میراث J.R.R Tolkien را بازسازی کند، آن‌ها با امضای یک قرارداد ۲۵۰ میلیون دلاری حق استفاده از آثار این نویسنده را در سال ۲۰۱۷ در اختیار گرفتند، این سریال هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد و به طور کلی اطلاعات زیادی از آن در دسترس ما نیست اما چیزی که تاکنون مشخص شده است این است که سریال به احتمال فراوان در سال ۲۰۲۱ شروع به پخش خواهد کرد.

آمازون پیش از شروع فصل اول سریال این سریال را برای دو فصل تمدید کرده است و مشخصا فصل دومی نیز بعد از فصل اول سریال در کار خواهد بود، نویسندگان فصل یک و دو نیز یکی خواهند بود، همچنین طبق گفته آمازون بودجه این سریال زیر یک بیلیون دلار نخواهد بود .هنوز تریلری از این سریال منتشر نشده است اما احتمالا تا ماه‌های آینده چیزهایی ازین سریال ببینیم، آمازون نیز طبق گفته‌ها قصد دارد که این سریال حداقل پنج فصل باشد.

 

داستان سریال ارباب حلقه ها

داستان دوران پیش از شکل گیری امپراطوری ها و دوران وجود حلقه های اولیه قدرت و پس از آن حلقه های بعدی را نشان می دهد.

 

دانلود سریال The Lord of the Rings

دانلود سریال ارباب حلقه ها | سریال Lord of the Rings نام آشنایی است که افراد بسیاری از گذشته با آن آشنایی دارند. کمتر کسی را خواهید دید که در گذشته فیلم ارباب حلقه ها را ندیده باشد و شخصیت های آن را نشناسد. پس از کش و قوس های فراوان پیرامون سریال ارباب حلقه ها و جدال میان آمازون، نتفلیکس و اچ بی او سر انجام آمازونی ها اعلام کردند که توانسته اند حق پخش سریال Lord of the Rings را بدست آورند، سریالی که با ژانر تاریخی، هیجان انگیز، افسانه ای و داستان مهیجش عده بسیاری را خوشحال نمود.

دانلود سریال ارباب حلقه ها داستن را در دوره ۳۴۱۱ سال پیش از The Fellowship of the Ring را نشان می دهد.زمانی که نخستین حلقه های قدرت شکل گرفته و پس از آن امپراطوری ها و قدرت های بعدی را تشکیل داده اند. آمازون که پس از تلاش های فراوان توانست این پروژه عظیم را از آن خود نماید، جی دی پین و پاتریک مک کی را به عنوان دو نویسنده اصلی سریال انتخاب کرد. نویسندگانی که تا به حال آثار بسیار موفق و پرباری را در کارنامه خود ندارند اما نباید فراموش کرد اثر بزرگی همچون بازی تاج و تخت نیز از دل همچین نویسندگانی پدید آمد. در سریال ارباب جلقه ها آمازون برای ایجاد حریم امنی در تولید و ساخت این سریال برایان کاگمن فرد با سابقه و حاضر در روند ساخت سریال بازی تاج و تخت را به عنوان تهیه کننده و مشاوره در کنار سایر عوامل تولید قرار داد . با این وجود باید انتظار داشت تا این محصول به عنوان یک اثر ناب بدل شود و همگان را مجذول خود کند. همچنین آمازون جی ای بایونا را به عنوان کارگردان بخش هایی از سریال Lord of the Rings انتخاب نمود.سریال ارباب حلقه ها که قرار است در سال ۲۰۲۰ میلادی منتشر شود به صورت قطعی پیش از پخش فصل اول برای فصل دوم نیز توسط آمازون تمدید شد و این موضوع می تواند بر امید این شبکه نام آشنا بر موفقیت اثر تازه آنها صحه بگذارد. آمازون پیش از این سریال های بسیاری را تولید و منتشر کرده است که یکی از بزرگترین و نام آشنا ترین آنها را می توان کارنیوال رو محصول سال ۲۰۱۹ این شبکه نامید.

در طول ماه‌های اخیر شاهد انتشار خبرهایی در مورد پیوستن بازیگران به سریال The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) بودیم، اما تا به امروز فهرست کامل و رسمی از آن منتشر نشده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آمازون فهرست رسمی بازیگران این سریال فانتزی از دنیای سرزمین میانه را تایید و اعلام کرده است. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، رابرت آرمایو، مورفید کلارک در نقش گالادریل، مارکلا کاونا در نقش تیرا، جوزف ماورل در نقش اورن، مکس بالدری، اما هوروت، تام باج، اووین آرتور، نازنین بنیادی، اسماعیل کروز کوردووا، تایرو موهافیدین، سوفیا نامویت، مگان ریچاردز، دیلان اسمیت و چارلی ویکرز، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها توسط آمازون در سریال ارباب حلقه ها تایید و اعلام شده است.

همانطور که می‌دانیم، آمازون در حال ساخت سریال The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) است و این سریال قرار است براساس دست‌نوشته‌های تالکین که تاکنون فاش نشده‌اند، ساخته شود و این سریال قرار است در ۵ فصل تولید شود که هزینه آن حدود یک میلیارد دلار خواهد بود. جان دی. پین و پاتریک مک‌ کی، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال ارباب حلقه ها را بر عهده دارند و ماه گذشته یک نقشه از سرزمین میانه منتشر شد. حال طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این سریال مورد انتظار منتشر شده است. آمازون در ابتدا با انتشار پستی در توییتر رسمی سریال از نقشه جدید سریال The Lord of the Rings پرده برداشت که حاوی اطلاعات جدیدی بود. با کمی دقت در این مپ متوجه جزیره نومه نور می‌شوید که هزاران سال پیش از شروع اتفاقات ارباب حلقه‌ها، نابود شده بود. اما این تنها توییت منتشر شده نبود و در ادامه آن توییت دیگری منتشر شد که در آن به "دوره دوم خوش آمدید" نوشته شده بود.

 

منبع: yun.ir/7c4oue

برچسب ها ارباب حلقه ها ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
معرفی و دانلود جدیدترین سریال های جهان از وبلاگ سریال ها | دانلود فیلم , دانلود سریال , دانلود رایگان فیلم جدید , دانلود فیلم با دوبله فارسی , دانلود فیلم و سریال با زیرنویس فارسی چسبیده از رسانه سریال ها | فیلم ها Movie; سریال ها Series; انیمیشن ها Animation
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 184
  • بازدید سال : 765
  • بازدید کلی : 5,745