loading...
سریال ها
محمد بازدید : 77 یکشنبه 13 مهر 1399 نظرات (0)

سریال خارجی مبارز یا واریور (Warrior) سریالی اکشن، درام و تاریخی، محصول کشور آمریکا است که پخش آن از آوریل ۲۰۱۹ در شبکه سینمکس آغاز شد ‌و بازیگرانی چون اندرو کوجی، جوانا وندرهام، دایان دون، اولیویا چنگ، جو تسلیم، جیسون توبین، دین اس. جگر و هون لی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. این سریال که محصول مشترک کمپانی‌های تراپر اینک پروداکشنز، پرفکت استورم اینترتینمنت و بروس لی اینترتینمنت به حساب می‌آید، با الهام از داستانی ساخته شده که بروس لی در سال ۱۹۷۱، به عنوان ایده تولید یک سریال تلویزیونی به کمپانی وارنر برادرز ارائه کرده بود، اما در آن زمان بنا به دلایلی از آن ایده استقبال نشد. نسخه دوبله فارسی سانسور شده این سریال تماشایی را هم اکنون با لینک مستقیم رایگان از سایت دوستی ها با مصرف اینترنت نیم بها دانلود کنید.

مجموعه ای که در طول جنگ های تونگ در اواخر سال ۱۸۷۰ سانفرانسیسکو ، کالیفرنیا انجام می شود ، این سریال را دنبال می کند آه ساهم ، یک هنرپیشه رزمی که از چین به سانفرانسیسکو مهاجرت می کند ، در جستجوی خواهرش ، تنها به یکی از قدرتمندترین زبانهای چیناتون فروخته می شود. .

سریال خارجی مبارز یا واریور (Warrior) سریالی اکشن، درام و تاریخی، محصول کشور آمریکا است که پخش آن از آوریل ۲۰۱۹ در شبکه سینمکس آغاز شد ‌و بازیگرانی چون اندرو کوجی، جوانا وندرهام، دایان دون، اولیویا چنگ، جو تسلیم، جیسون توبین، دین اس. جگر و هون لی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال که محصول مشترک کمپانی‌های تراپر اینک پروداکشنز، پرفکت استورم اینترتینمنت و بروس لی اینترتینمنت به حساب می‌آید، با الهام از داستانی ساخته شده که بروس لی در سال ۱۹۷۱، به عنوان ایده تولید یک سریال تلویزیونی به کمپانی وارنر برادرز ارائه کرده بود، اما در آن زمان بنا به دلایلی از آن ایده استقبال نشد. نسخه دوبله فارسی سانسور شده این سریال تماشایی را هم اکنون با لینک مستقیم رایگان با مصرف اینترنت نیم بها دانلود کنید.

سریال جنگجو یا مبارز (Warrior) یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی در ژانر اکشن و درام ساخته شانون لی و جاستین است که فصل اول آن در سال 2019 منتشر شد و فصل دوم آن نیز از اکتبر 2020 از شبکه سینه‌مکس شروع به پخش کرد. این سریال بر اساس ایده‌ای از بروس لی ساخته شده است. اَندرو کوجی، اولیویا چنگ، دایان دون، جیسون توبین و جوانا وندرهم از جمله بازیگران این سریال هستند. برای دانلود این سریال در ادامه مطلب با جم مووی همراه باشید.

 

داستان سریال جنگجو

داستانِ سریال به وقایع شهرچینی‌ها در ایالت سن فرانسیسکو پس از جنگِ سرد می‌پردازد، در این بین جوانی که اُستاد هنرهای رزمی است تازه از چین به شهرچینی‌ها آمده و خود را در میانِ نبردهای خونین این شهرک می‌یابد...

 

دانلود سریال Warrior

مبارز سریالی اکشن، جنایی و تاریخی، محصول کشور آمریکا است که پخش آن از 5 آوریل 2019 در شبکه سینمکس آغاز شده ‌و بازیگرانی چون اندرو کوجی، جوانا وندرهام، دایان دون، اولیویا چنگ، جو تسلیم، جیسون توبین، دین اس. جگر و هون لی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.این سریال که محصول مشترک کمپانی‌های تراپر اینک پروداکشنز، پرفکت استورم اینترتینمنت و بروس لی اینترتینمنت به حساب می‌آید، با الهام از داستانی ساخته شده که بروس لی در سال 1971، به عنوان ایده تولید یک سریال تلویزیونی به کمپانی وارنر برادرز ارائه کرده بود، اما در آن زمان بنا به دلایلی از آن ایده استقبال نشد.

سریال مبارز warrior محصول سال ۲۰۱۹ کشور آمریکا در ژانر اکشن،تاریخی،جنایی و درام به کارگردانی جاناتان تروپر و جاستین لین می باشد.بازیگرانی همچون چون اندرو کوجی، جوانا وندرهام، دایان دون، اولیویا چنگ، جو تسلیم، جیسون توبین، دین اس. جگر و هون لی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.این سریال از داستانی ساخته شده که بروس لی در سال ۱۹۷۱، به عنوان ایده تولید یک سریال تلویزیونی به کمپانی وارنر برادرز ارائه کرده بود.در ادامه می توانید این سریال را دانلود و از تماشای آن لذت ببرید.

سریال Warrior یا مبارز یک سریال خارجی جدید است که محصول کشور آمریکا می باشد و در سال ۲۰۱۹ پخش خودش را آغاز کرده است و از این رو می توان آن را یک سریال جدید نامید و باید منتظر درخشش آن بود ، این سریال که محصول شبکه Cinemax می باشد پخش خودش را از آوریل سال ۲۰۱۹ میلادی آغاز کرده است و در ژانرهای مختلفی از جمله اکشن ، درام ، جنایی و تاریخی ساخته شده است. این سریال محصول مشترک کمپانی های مختلفی همچون پرفکت استورم اینترتینمنت ، بروس لی اینترتینمنت و تراپر اینک پروداکشنز به حساب می آید و در آن بازیگرانی همچون دین اس. جگر ، جو تسلیم ، دایان دون ، جوانا وندرهام ، اولیویا چنگ ، جیسون توبین ، اندرو کوجی و هون لی به ایفای نقش پرداخته اند و ماجرای آن آن با الهام از یک داستان ساخته شده توسط بروسلی است.

منبع: استارت دانلود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
معرفی و دانلود جدیدترین سریال های جهان از وبلاگ سریال ها | دانلود فیلم , دانلود سریال , دانلود رایگان فیلم جدید , دانلود فیلم با دوبله فارسی , دانلود فیلم و سریال با زیرنویس فارسی چسبیده از رسانه سریال ها | فیلم ها Movie; سریال ها Series; انیمیشن ها Animation
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 810
  • بازدید کلی : 5,790