loading...
سریال ها
محمد بازدید : 357 چهارشنبه 14 آبان 1399 نظرات (0)

مارول قصد دارد در فازهای بعدی دنیای سینمایی مارول تمرکز را بر روی قهرمان هایی جدید و متفاوت قرار دهد، اما این به معنی پایان راه شخصیت های فعلی نخواهد بود. دیزنی تا قبل از پایان سال جاری سرویس استریم Disney+ را افتتاح می کند که یکی از اهداف آن فراهم شدن بستری مناسب برای تولید سریال های مارولی است. به همین دلیل مارول استودیوز اکنون در حال کار بر روی تعدادی سریال برای شخصیت های اصلی MCU می باشد؛ از جمله سریال لوکی (Loki) یا مثلا سریالی برای جادوگر سرخ و ویژن (Scarlet Witch & Vision). ما همچنین شنیده ایم که در حال کار بر روی سریالی برای شاهین و سرباز زمستان (Falcon & the Winter Soldier) هستند، حالا به نظر می رسد شاهین‌چشم هم قرار است صاحب یک سریال انفرادی شود.

طبق تازه ترین گزارش های منتشر شده، Marvel Studios در حال کار بر روی یک سریال کوتاه برای شخصیت شاهین‌چشم (Hawkeye) است تا آن را روی آنتن Disney+ ببرند، تایید شده که جرمی رنر باری دیگر در نقش کلینت براتون ظاهر خواهد شد. از این پروژه بعنوان یک سریال ماجراجویانه یاد شده، وقایع آن مربوط به زمانی می شود که کلینت براتون هویت شاهین‌چشم را به یک قهرمان جوان، کیت بیوشاپ، داده است؛ شخصیتی مشهور از کتاب های مصور مارول که در نهایت تبدیل به شاهین‌چشم می شود، او عضوی از گروه ﺍﻧﺘﻘﺎﻡﺟﻮﯾﺎﻥ جوان است. دیزنی و مارول هنوز این گزارش را تایید نکرده اند، اما طبق شنیده ها هر کدام از سریال های MCU بین شش تا هشت اپیزود خواهند بود.

با توجه به اینکه شاهین‌چشم تاکنون صاحب یک فیلم انفرادی نشده، او یکی از محبوب ترین شخصیت های مارولی است که طرفداران دوست دارند فیلم یا سریال اختصاصی وی را ببینند. حتی بیوه سیاه (Black Widow) هم قرار است در فاز چهارم صاحب فیلم انفرادی شود، پس شاهین‌چشم تنها عضو از تیم اصلی ﺍﻧﺘﻘﺎﻡﺟﻮﯾﺎﻥ خواهد بود که پروژه انفرادی نمی گیرد. البته حالا که این خبر منتشر شده متوجه شدیم مارول به فکر کماندار معروف خودش هم بوده است. بنابراین بعد از Avengers: Endgame مارول می تواند با تولید سریال Hawkeye به کلینت براتون داستان انفرادی خودش را بدهد، و شرایط را برای خروج همیشگی او از خط داستانی MCU آماده کند.

تایید توسعه این سریال ثابت می کند که شاهین‌چشم طی وقایع Avengers 4 کشته نخواهد شد و از جنگ با تانوس زنده بیرون می آید. ما هنوز بطور دقیق از نقش او در این فیلم بی اطلاع هستیم اما گفته شده که قصد دارد انتقام مرگ خانواده خودش [که خاکستر شده اند] را از تانوس بگیرد، پس به ﺍﻧﺘﻘﺎﻡﺟﻮﯾﺎﻥ کمک می کند تا وی را شکست دهند. البته از آنجا که قرار است صاحب سریال انفرادی شود، بعید نیست که نقش کمی در وقایع Endgame داشته باشد.

 

داستان سریال هاکای

قهرمان کتاب های کامیک دنیای مارول به نام هاکای، با محوریت زندگی انتقام جوی جوان کیت بیشاپ، که بعد از کلینت بارتون جایگزین او با عنوان هاکای شده است...

 

دانلود سریال Hawkeye

Hawkeye 2021 فیلم سینمایی محصول ایالات متحده و به زبان انگلیسی میباشد . فیلم سینمایی Hawkeye 2021 در ژانر جنایی ، اکشن و ماجراجویی میباشد . هجوم نمایش های تلویزیونی استریم مارول ادامه دارد و هاکی یکی از شخصیت های ثانویه است که شانس خود را برای درخشش در صفحه کوچک نشان می دهد . حالا هاوکی یک سریال راه یافته است که وظیفه دارد  داستان کلینت و کیت را بگوید . طبق گزارش هالیوود ریپورتر ، دیزنی + جاناتان ایگلا را به عنوان نویسنده ، تهیه کننده اجرایی و نماینده واقعی در هاکی انتخاب کرده است .  این سریال دنباله Avengers: Endgame است . این پنجمین مجموعه تلویزیونی فاز چهارم جهان سینمایی مارول است . این سریال توسط استودیوی مارول ساخته شده و در دیزنی + منتشر خواهد شد . فصل اول سریال در پاییز 2021 منتشر خواهد شد . در پایان Avengers: Infinity War وقتی که تانوس بشکن مشهور خودش را می زنـد، تمام اعضای خانواده کلینت تبدیل به خاکستر می شوند . در ابتدای Endgame دیدیم که او به دنبال این حادثه تلخ تبدیل به رونین شده است، یک مزدور تاریک که خلافکاران را بخاطر حس انتقام خودش می کشد . البته بعد از اینکه استیو و دوستان به یک راه حل برای خنثی کردن آثار بشکن دست می کنند ، بیوه سیاه سراغ کلینت می رود و او را بازمیگرداند تا برای بازگرداندن خانواده خودش تلاش کند . در نتیجه هاوکای موفق به ملاقات دوباره با همسر و فرزندانش می شود ، اما این قرار نیست پایان داستان او باشد . بلکه مارول قصد دارد با تولید سریال کاوش عمیق تری در زندگی Hawkeye 2021 داشته باشد.

سرانجام پس از مدت‌ها انتظار، ساخت سریال Hawkeye با بازی جرمی رنر آغاز شد که در آن شاهد حضور یک شخصیت اصلی دیگر نیز خواهیم بود. 

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام سریالی براساس شخصیت کلینت بارتون ملقب به هاوک آی (Hawkeye) که یکی از اعضای اصلی دنیای سینمایی مارول از زمان آغاز به کار آن بوده، در دست ساخت است. ورایتی از منابع نزدیک خود به والت دیزنی متوجه شده که ساخت سریال Hawkeye رسما برای سرویس استریم جدید دیزنی پلاس آغاز شده و در این مینی سریال قرار است بار دیگر جرمی رنر نقش این شخصیت را بازی کند. تمرکز این سریال روی ماجراجویی کلینت بارتون ملقب به هاوک‌آی خواهد بود که در این سریال قرار است شاهد حضور شخصیت کیت بیشاپ نیز باشیم که توسط هاوک‌آی آموزش خواهد دید. بیشاپ یکی از شخصیت‌های دنیای کامیک مارول است که جانشین هاوک‌آی در دنیای کامیک شد و او یکی از اعضای گروه Young Avengers (اونجرز جوان) نیز بوده، اما هنوز بازیگر او در این سریال معرفی نشده است. 

در ابتدا در فیلم Thor (ثور) شاهد حضور کوتاه شخصیت هاوک‌آی در دنیای سینمایی مارول بودیم و سپس او حضور پر رنگ‌تری را در اتفاقات فیلم Avengers (اونجرز)، فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران) و فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) داشت و همچنین شاهد بازگشت متفاوت این شخصیت در فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) نیز خواهیم بود که این فیلم قرار است در تاریخ ۲۶ آوریل امسال (۶ اردیبهشت) اکران شود. همچنین رنر دو بار و برای بازی در فیلم The Hurt Locker (مهلکه) و فیلم The Town (شهر) نامزد دریافت جایزه اسکار شده و او در فیلم‌های دیگری چون فیلم American Hustle (اخاذی آمریکایی)، فیلم Wind River (رودخانه ویند) و فیلم Arrival (ورود) نیز حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است.

پیش از این خبرهایی مبنی بر ساخت سریال‌هایی چون سریال Loki (لوکی)، سریال Vision and the Scarlet Witch (ویژن و اسکارلت ویچ) و سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر) توسط مارول استودیو برای Disney Plus منتشر شده بود که انتظار می‌رود این سریال‌ها در ۶ تا ۸ قسمت تولید و منتشر شوند. همچنین کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، نیز به‌عنوان تهیه کننده در این سریال‌ها حضور دارد و روی ساخت آن‌ها نظارت خواهد داشت. هنوز این سریال‌ها تاریخ انتشار ندارند و دیزنی پلاس نیز از پاییز امسال آغاز به کار می‌کند.

 

منبع: https://zaya.io/ouy5z

برچسب ها سریال هاکای ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
معرفی و دانلود جدیدترین سریال های جهان از وبلاگ سریال ها | دانلود فیلم , دانلود سریال , دانلود رایگان فیلم جدید , دانلود فیلم با دوبله فارسی , دانلود فیلم و سریال با زیرنویس فارسی چسبیده از رسانه سریال ها | فیلم ها Movie; سریال ها Series; انیمیشن ها Animation
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 805
  • بازدید کلی : 5,785