loading...
سریال ها
محمد بازدید : 308 دوشنبه 07 مهر 1399 نظرات (0)

 

درباره سریال Raised by Wolves

بزرگ شده توسط گرگ‌ها یا گرگ پرورده (Raised by Wolves) یک سریال تلویزیونی درام, علمی تخیلی محصول 2020 ایالات متحده آمریکا که توسط «آرون گوزیکوفسکی» ساخته شده و «ریدلی اسکات (کارگردان فیلم Alien و Prometheus)» تهیه کنندگی اجرایی و کارگردانی چند قسمت آن را بر عهده داشته است. فصل اول سریال «Raised by Wolves» شامل 10 اپیزود در تاریخ 3 سپتامبر 2020 از شبکه HBO Max به نمایش در آمد ، در کانادا نیز از تاریخ 3 سپتامبر 2020 از طریق شبکه های «CraveTV» و «CTV Sci-Fi Channel» پخش شد. در ابتدا سفارش ساخت سریال را شبکه TNT داد ولی در ادامه HBO امتیاز سریال را به دست آورد.

سریال بزرگ شده توسط گرگ ها (Raised by Wolves) سریالی آمریکایی در ژانر علمی-تخیلی و درام، ساخته ریدلی اسکات و اِرِن گازیکووسکی است که پخش فصل اول آن از تاریخ 3 سپتامبر 2020 (13 شهریور 99) از شبکه HBO MAX آغاز شد. تراویس فیمل، بازیگر سریال محبوب وایکینگ ها، ایتن هازارد، نیام الگار، آماندا کالین و اَبوبکر سلیم از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی می کنند. برای دانلود فصل اول سریال Raised By Wolves در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

سریال Raised by Wolves حول یک ربات انسان‌نما به نام مادر (Mother) می‌چرخد که برای پرورش کودکان انسان‌ها در یک سیاره جدید و متروک پس از تخریب زمین به دلیل جنگ بزرگ (احتمالاً هولوکاست هسته‌ای) طراحی شده است.

او ربات انسان‌نمای دیگری به نام پدر دارد که به او برای رسیدن به این هدف کمک می‌کند. اما همه چیز درباره مادر عجیب و وحشتناک است و منظورمان فقط روش صحبت کردن او نیست؛ بلکه کارهایی است که او انجام می‌دهد. او افسانه کلاسیک سه خوک کوچک را برای کودکان تعریف می‌کند و به آن‌ها درباره گرگ بزرگ که برای خوردنشان خواهد آمد هشدار می‌دهد.

سریال بزرگ شده توسط گرگ ها محصول کشور آمریکا و در ژانر درام ، علمی تخیلی می‌باشد و به کارگردانی در سال 2020 ساخته شده است. در سریال بزرگ شده توسط گرگ ها بازیگرانی چون Abubakar Salim، Amanda Collin، Travis Fimmel، Winta McGrath، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

 

داستان سریال بزرگ شده توسط گرگ‌ها

سریال بزرگ شده توسط گرگ‌ها (Raised by Wolves) داستان دو ربات انسان‌نما را روایت می‌کند که وظیفه دارند تا بچه‌های انسانی را در یک سیاره مرموز و خالی از سکنه پرورش دهند. در همین حال که کلونی انسان‌ها به خاطر اعتقادات و درگیری‌های فرقه‌ای در حال از هم پاشیدن است، ربات‌ها نیز متوجه می‌شوند که کنترل اعتقادات انسان‌ها تا چه حد دشوار و سخت است...

 

فصل دوم سریال گرگ پرورده

از اواسط این ماه پخش سریال Raised by Wolves (بزرگ شده توسط گرگ‌ها) از شبکه HBO Max منتشر شده است و این سریال توانسته نظر تقریبا مثبت منتقدان و همچنین بینندگان را جلب کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این سریال علمی تخیلی برای یک فصل دیگر نیز باز خواهد گشت. شبکه HBO Max به‌تازگی در صفحه توییتر سریال تایید کرد که سریال Raised by Wolves برای فصل دوم تمدید شده است. بااین‌حال، مشخص نیست که فصل دوم این سریال علمی‌تخیلی چه زمانی تولید و منتشر خواهد شد، اما قابل انتظار است که مانند فصل اول، فصل دوم نیز در ۱۰ قسمت تولید شود.

تاکنون ۷ قسمت از ۱۰ قسمت تولید شده از فصل اول سریال Raised by Wolves منتشر شده است و این سریال هم‌اکنون محبوب‌ترین برنامه سرویس استریم HBO Max است که صد البته مهم‌ترین برنامه دارای فیلمنامه فعلی این سرویس استریم نوپا نیز محسوب می‌شود. ریدلی اسکات، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Alien (بیگانه)، فیلم Gladiator (گلادیاتور)، فیلم The Martian (مریخی) و فیلم Blade Runner (بلید رانر)، به‌عنوان تهیه کننده و کارگردان در این پروژه حضور دارد. 

 

دانلود سریال Raised by Wolves

«تراویس فیمل» ستاره سریال "وایکینگ ها"، «آماندا کالین»، «وینتا مک‌گراث»، «ماتیاس وارلا»، «فلیکس جیمسون»، «ایتان هازارد»، «آسیا شاه»، «آیوی وونگ»، «ابوبکر سلیم»، «جوردن لاکرن»، و «نیو الگار» از ستارگان سریال جدید شبکه HBO Max میباشند. واکنش های اولیه منتقدین به این سریال کاملا مثبت بوده است ، در سایت نقد فیلم Rotten Tomatoes از 16 نقد منتشر شده ، توانست 75 درصد رضایتمندی و در سایت نقد فیلم metacritic از 11 نقد منتشر شده توانست امتیاز 65 از 100 را به خود اختصاص دهد. در وبگاه بانک اطلاعاتی فیلم ها (IMDB) از 145 رای ، امتیاز عالی 8.8 از 10 را به خود اختصاص داده است.

ژانر علمی-تخیلی از آن ژانرهایی است که نمی‌توان به راحتی و خارج از گود، درباره‌ی تماشای فیلم‌هایش حکم کلی داد و انتخاب آن را باید تمام و کمال به سلیقه و فضای فکری مخاطب نسبت دهیم. سریال Raised by Wolves نیز درست همچون آثار دیگر این ژانر، از چنین مسیری عبور می‌کند. همانطور که دیدید، نقدهای مختلفی به این سریال شده و با بررسی نمرات کم و زیاد منتقدان، متوجه می‌شویم که با اثری درگیر با سلیقه‌ی شخصی مخاطب سر و کار داریم که درصد زیادی از بینندگان جذب این سریال شدند و حدود ۷۰ درصد منتقدان نیز نظری مثبت به آن داشتند. پیشنهاد ما این است که اگر از آن دسته بینندگانی هستید که عاشق سیر و سفر در دنیاهای پسا-آخرالزمانی و دیستوپیایی هستید و از ارتباط بین هوش مصنوعی و انسان لذت می‌برند، سریال Raised by Wolves بهترین انتخابی است که می‌توانید داشته باشید، اما اگر از آن دسته بینندگانی هستید که زیاد نمی‌توانند با داستان‌های تخیلی و دور از ذهن ارتباط برقرار کنند، بهتر است از دیدن این سریال علمی-تخیلی تجدید نظر کنید.

منبع: استارت دانلود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
معرفی و دانلود جدیدترین سریال های جهان از وبلاگ سریال ها | دانلود فیلم , دانلود سریال , دانلود رایگان فیلم جدید , دانلود فیلم با دوبله فارسی , دانلود فیلم و سریال با زیرنویس فارسی چسبیده از رسانه سریال ها | فیلم ها Movie; سریال ها Series; انیمیشن ها Animation
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 827
  • بازدید کلی : 5,807