loading...
سریال ها
محمد بازدید : 301 یکشنبه 30 شهریور 1399 نظرات (0)

سریال خارجی پسران (The Boys) یک سریال اکشن، کمدی، جنایی و علمی تخیلی محصول کشور آمریکا است که در سال 2019 فصل اول آن توسط کمپانی آمازون منتشر شد. این سریال برنده یک جایزه و کاندیدای دریافت یک جایزه معتبر دیگر از جشنواره های بین المللی فیلم شده است. از بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند میتوان به کارل اربن، جک کواید، آنتونی استار، ارین موریارتی، دومینیک مک الیگوت، جسی تی. آشر، لاز آلونسو، چیس کرافورد، کارن فوکوهارا، الیزابت شو، جنیفر اسپوزیتو، کولبی مینیفی، سایمون پگ، شان بنسون، کریسچن کیز، نیکا الیوت، الکس هاسل، شانتل ونسانتن، ان کیوسک، جردنا لژوا، بریتانی آلن، جس سالگوئرو، هالی جوئل آزمنت، بیلی زین، دیوید اندروس، دیوید رآله، لیلا روبینز، برندان بایسر، جان دومن، مایک ماسارو، بیل تورنبول، راجر پیترسون و… اشاره کرد.
این سریال که براساس مجموعه کتاب‌های مصور پسرها به قلم گارت انیس و داریک رابرتسون ساخته شده، در جدول برترین برنامه‌های تلویزیونی وب‌سایت IMDB قرار گرفته و در جشنواره گلدن تریلر اواردز ۲۰۱۹ برنده یک جایزه شده‌است.

پسران (به زبان انگلیسی: The Boys)؛ سریالی اکشن، کمدی و جنایی، محصول کشور آمریکا است که پخش آن از تاریخ 26 جولای 2019 در سرویس ویدئویی آمازون آغاز شده و بازیگرانی چون کارل اربن، آنتونی استار، جک کواید، چیس کرافورد، دومینیک مک الیگوت و جسی آشر در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.این سریال که براساس مجموعه کتاب‌های مصور پسران به قلم گارت انیس و داریک رابرتسون ساخته شده، در جدول برترین برنامه‌های تلویزیونی وب‌سایت IMDB قرار گرفته و در جشنواره گلدن تریلر اواردز 2019 برنده یک جایزه شده‌است.

 

داستان سریال پسران

داستان سریال پسران (The Boys) در دنیایی اتفاق می افتد که ابرقهرمان ها وجه تاریک از شهرت خود را در آغوش گرفته و به سمت فساد کشیده شده اند. در این میان، یک گروه از ویجیلانته ها (مبارزان پارتیزان) که برای پلیس سیا (سی آی اِی) کار می کنند، موظف می شوند تا به هر قیمتی که شده، ابرقهرمان های فاسد را نابود کنند…

 

بازیگران سریال پسرها

کارل اوربان در نقش بیلی بوچر، رهبر پسران و یکی از اعضای پیشین سی.آی.اِی (سیا) که به افراد دارای ابرقدرت اعتماد ندارد. او نسبت به هوم لندر که به اعتقاد او مسئول ناپدید شدن همسرش است، نفرت خاصی دارد.
جک کواید در نقش هوگی کمبل، یکی از اعضای پسران که پس از کشته شدن دوست دخترش رابین توسط ای ترین، به افراد هوشیار می‌پیوندد. وی در حالی که به طور رسمی در هیچ رشتهٔ نظامی یا اطلاعاتی جمع نشده‌است، استعداد فریب و سیاه‌نمایی را نشان می‌دهد و به سرعت به یک هم‌تیمی با ارزش تبدیل می‌شود.
آنتونی استار در نقش جان / هوم لندر، رهبر فوق‌العاده قدرتمند هفت و آنتاگونیست اصلی سریال می‌باشد. او در زیر چهرهٔ عمومی خود به عنوان یک قهرمان نجیب، مغرور و قاتل است و به فکر رفاه کسانی که برای حفاظت از آن‌ها اظهار می دارد، نیست.
ارین موریارتی در نقش آنی ژانویه / استارلایت، یک ابرقهرمان ساطع‌کنندهٔ نور و عضو جدید هفت. برخلاف بسیاری از افراد ابرقدرت دیگر، آنی در تلاش برای کمک به مردم صادقانه است.
جسی تی آشر در نقش ای ترین، عضو سریع‌السیر هفت است. او مصمم است که وضعیت خود را به عنوان سریع‌ترین سرعت دهنده حفظ کند و در نتیجه به اعتیاد به کامپوند-وی معتاد می‌شود.
لاز آلونسو به عنوان Marvin T. Milk / Milk's Milk (MM)، عضوی از پسرها مسئول سازماندهی و برنامه‌ریزی عملیات هوشیاران می باشد. او به طور مداوم قول می‌دهد که گروه را برای امنیت خانواده‌اش ترک می‌کند، بخشی از آن به دلیل درگیری مکرر با فرد فرانسوی گروه است، اما خود را فریب خورده بوچر می‌یابد.
چیس کرافورد در نقش کوین / دیپ، عضوی از هفت نفر که توانایی برقراری ارتباط با آبزیان و تنفس در زیر آب را دارد. سایر اعضای هفت به دلیل جایگاه خود به عنوان قهرمان آبزیان گروه، توسط دیگران مورد تحقیر قرار می‌گیرند.
تومر کاپون به عنوان یک فرانسوی، یکی از اعضای پسران و مزدور ماهر در مهمات، احکام ، نفوذ و ارتباطات است. او تمایل دارد که برنامه های تیم را دنبال نکند، این مسئله او را در درگیری های مکرر قرار می‌دهد.
کارن فوکوهارا در نقش کیمیکو میاشیرو / ماده، عضوی لال و وحشی پسران با قدرت تقویت شده و ترمیم مجدد. به عنوان بخشی از طرحی برای ایجاد تروریست‌های ابرقدرت، به طور غیر ارادی به او کامپوند-وی تزریق می‌شود، وی پس از نجات او به پسران می‌پیوندد.
ناتان میچل در نقش بلک نوآر، عضو ساکت هفت است که دارای قدرت و چابکی فوق‌بشری است و ظاهر فیزیکی خود را در پس لباس تاریک پنهان می‌کند.
الیزابت شو در نقش مادلین استیلول (فصل ۱)، معاون کاریزماتیک و مکرر وات اینترنشنال است.
کولبی مینیفی در نقش اشلی بارت برای وات اینترنشنال که به عنوان نمایندهٔ استارلایت فعالیت می‌کند. پس از اخراج وی توسط استیلول، پس از مرگ استیلول دوباره به عنوان معاون جدید وات اینترنشنال توسط ادگار استخدام شد.
آیا کش در نقش استورم فرونت (فصل ۲ تا کنون)، عضو زن جدید هفت است که علناً نمایش جنسی‌گرایانه وات از ابرقهرمانان زن را به چالش می‌کشد. او یک نژادپرست کمددار و دارای توانایی صاعقه زدن به مردم است. کش همچنین ابرقهرمان دوران جنگ جهانی دوم معروف به لابرتی را در عکس‌ها به تصویر می‌کشد.

«کارل اوربان (بازیگر فیلم Dredd)» در نقش «بیلی بوچر» ، «جک کوید» در نقش «هیویی کمپل»، «ارین موریاتی (بازیگر فیلم Driven)» در نقش «استارلایت»، «آنتونی استار» در نقش «هوملندر»، «دامینیک مک‌الیوت» در نقش «کوئین میو»،  «جسی تی. آشر» در نقش «ای-ترین»، «چیس کرافورد» در نقش «دیپ»، «نیتان میچل» در نقش «بلک نوآر» ، «لز آلونسو» در نقش ««شیر مادر»»، «تام کاپون» در نقش «فرنچی»، «کارن فوکوهارا» در نقش «کیمیکو» و «الیزابت شو» از ستارگان سریال میباشند. «آیا کش» در نقش «استورم‌فرانت» ستاره جدید فصل دوم میباشد.

 

دانلود سریال The Boys

پسران یا پسرها (The Boys) یک سریال تلویزیونی ، اینترنتی در ژانر ابرقهرمانی محصول 2019 ایالات متحده آمریکا است که توسط «اریک کریپکه» برای شبکه «آمازون پریم ویدئو» ساخته شده است. این سریال با اقتباس از کامیک پرفروشی به همین نام که توسط «گارت انیس» و «داریک رابرتسون» نوشته شده است. «سث روگن»، «ایوان گلدبرگ» و «اریک کریپکه» تهیه کنندگان سریال میباشند. "پسران" اکنون در وبگاه بانک اطلاعاتی فیلم‌ها (IMDB) در لیست 250 سریال برتر تاریخ تلوزیون با نمره 8.7 در رتبه 91 قرار دارد. " این سریال دارای رده بندی سنی بزرگسال به دلیل داشتن خشونت ، سکانس های خونین ، استفاده از الکل و مواد مخدر میباشد و تماشای آن به افراد زیر 18 سال توصیه نمیشود." دانلود سریال The Boys با زیرنویس فارسی چسبیده ، فصل دوم 2

فصل نخست سریال شامل هشت اپیزود در تاریخ 26 ژوئیه 2019 از شبکه «Amazon Prime Video» به نمایش درآمد. پیش از شروع فصل اول آمازون The Boys را برای فصل دوم تمدید کرد که در تاریخ 4 سپتامبر سال 2020 نیز فصل دوم ازین شبکه به نمایش درآمد. همچنین پیش از آغاز فصل 2 (دوم) آمازون سریال را برای فصل سوم نیز تمدید کرد. همچنین اعلام شده «جنسن اکلس» ستاره‌ی محبوب سریال «فراطبیعی یا سوپرنچرال» به فصل سوم سریال «The Boys» ملحق شده است. او در فصل سوم «پسران» در نقش «سولجر بوی» (Soldier Boy) به ایفای نقش میپردازد.

« دانلود فصل دوم سریال The Boys »
«The Boys» یکی از بهترین و محبوبترین سریال‌های جدید سال ۲۰۱۹ بود اما انتظارات از فصل دوم بسیار بالا رفته و سازندگان کار ساده‌ای پیش رو ندارند. «ست روگن» یکی از تهیه کنندگان سریال در مورد فصل دوم گفته بود: «نویسندگان برای فصل دوم منابع بیشتری در اختیار دارند. آن‌ها کارکترهای بیشتری اضافه می‌کنند و با جلو رفتن سریال دنیای آن هم گسترده‌تر می‌شود. من اپیزود اول از فصل دوم را جدیداً دیده‌ام. به عنوان تهیه‌کننده باید بگویم که بی نظیر بود. بسیار بهتر از چیزی بود که انتظار داشتم ببینم.» ، «اریک کریپکه» نویسنده‌ی سریال نیز می‌گوید فصل دوم سریال «دیوانه‌وارتر، عجیب‌تر، پرهیجان‌تر و احساسی‌تر» خواهد بود. فصل دوم در وب‌گاه نقد فیلم Rotten Tomatoes از 47 نقد منتشر شده ، توانست 98 درصد رضایتمندی را کسب کند ، در اجماع نقدهای این وبگاه آمده است «پسران در فصل دوم عالی ظاهر می شوند که عمیقاً در شخصیت های پیچیده خود فرو می رود بدون آنکه از شخصیت های اجتماعی خود منحرف شوند». همچنین در وب‌گاه نقد فیلم metacritic از 7 نقد منتشر شده توانست امتیاز 82 را به خود اختصاص دهد که نشانگر موفقیت فصل دوم و تحسین جهانی منتقدین دارد.

منبع: استارت دانلود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
معرفی و دانلود جدیدترین سریال های جهان از وبلاگ سریال ها | دانلود فیلم , دانلود سریال , دانلود رایگان فیلم جدید , دانلود فیلم با دوبله فارسی , دانلود فیلم و سریال با زیرنویس فارسی چسبیده از رسانه سریال ها | فیلم ها Movie; سریال ها Series; انیمیشن ها Animation
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 824
  • بازدید کلی : 5,804